...

Jag börjar bli riktigt orolig över vad jag ska göra i höst. Alltså, jag vet vad jag ska göra i och med att jag ska läsa några småkurser på distans och jobba. Däremot vet jag inte alls hur jag ska göra med boende :/ För att få jobba där jag jobbar nu måste jag bo i Stockholm. Det innebär att jag kommer säga upp min lägenhet i Uppsala till hösten, men jag har ingenstans att bo i Stockholm :/ Jag har funderat på att hyra ett förråd till mina möbler och soffsurfa hos vänner, men det vore mer praktiskt med någonting lite mer konkret. Jag kan liksom inte bo hos mina vänner hur länge som helst. Samtidigt har jag bara ett vikariat på mitt nuvarande jobb vilket innebär att de ringer in mig om någon är sjuk. I och med det är det i princip omöjligt för mig att få en lägenhet. Jag har visserligen flera månader på mig att lösa problemet, men det känns som att det inte direkt kommer dyka upp någonting under den tiden som underlättar situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback