He's just not that into you

Det var riktigt länge sedan jag såg en film som jag blev helt uppspelt av, men det här är definitivt en sådan film! Jag blev sådär pirrig i magen och fnittrig, nästan lite nykär, av den. Lite fascinerande egentligen att någonting som är på låtsas kan påverka en så otroligt mycket.

Eftersom jag inte har läst boken vet jag inte riktigt hur storyn egentligen ska vara, men lite irriterad blev jag ändå på att man inte riktigt förstod budskapet ordentligt. Var det meningen att man som tjej skulle lära sig hur killar egentligen tänker? Eller var det meningen att man skulle förstå att det inte finns något mönster i hur varken killar eller tjejer tänker? Ska man som tjej börja inse att man är regeln eller fortsätta tro att man är undantaget?

Det fanns en väldigt bra röd tråd i själva storyn, men det var svårt att förstå budskapet i filmen som helhet. Men som sagt, filmen gjorde i alla fall att jag blev glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback