Harper's Island - ett helt nytt koncept

Nu har jag ätit en tallrik glass och tänkte strax äta en tallrik till. Jag har även hunnit kolla på första avsnittet av Harper's Island som är en skräckserie! Jag älskar konceptet. Varför har ingen kommit på detta tidigare!? Visst, det finns ju tv-serier med mördare, men inte på samma sätt som i skräckfilmer. Helt fantastisk serie i alla fall (även om jag satt och höll för ögonen halva avsnittet). Egentligen kanske den spårar ur totalt efter några avsnitt, men det är ett senare problem.

Mina förhoppningar när jag ger mig in i det här okända är i alla fall någon slags blandning mellan Stefano DiMeras ö där Marlena blev besatt av en demon och massa shit (Days of our lives) möter en hederlig skräckis med någon deformerad mördare som typ hatar alla för att han är ful. Awesome! :D (Jag kommer gråta mig till sömns inatt och krama mina gossedjur så hårt att jag får kramp, men vad gör man inte för en liten adrenalinkick..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback