Life on hold

Dagen har till stor del bestått av Veronica Mars, vilket verkar vara ganska vanligt nuförtiden. Jag är snart klar med sista säsongen så inom några dagar är jag tillbaka till mitt normala, något mer sociala, jag :P Å andra sidan är jag inte särskilt social av mig i vanliga fall heller, men betydligt mycket mer än vad jag har varit de senaste dagarna.

Ikväll tänkte jag satsa på att gå och lägga mig lite tidigare, det vill säga tidigare än 05 som har varit standardtiden på sistone. I övrigt har jag inte så mycket mer att tillägga. Mitt liv har tagit en liten paus nu på grund av den fantastiska kombinationen "ingen skola" och "Veronica Mars säsong 1-3". Ibland behöver man ta en paus, leva genom någon annan en stund (i mitt fall karaktärer i tv-serier) för att kunna gå tillbaka till sitt eget liv så småningom. Sådan är i alla fall jag. Sorgligt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback