Torsdag


Jag kör lite Dexter-marathon för tillfället. Målet är att plöja igenom säsong 4 så fort som möjligt för att hinna ikapp Olof så att vi kan kolla på säsongsavslutningen tillsammans på måndag. Jag ska ändå stanna i Uppsala hela helgen så det ska nog gå bra :)

Jag gör ett nytt försök att sluta röka idag. Egentligen har jag redan slutat, men jag har fuskat lite den senaste veckan och inbiten rökare som jag är har jag självklart fastnat igen. Det går ju egentligen inte att bara röka ibland när man har rökt på riktigt. Suck. Fast det där med att bara röka när jag dricker fungerade riktigt bra så vi får se om jag kör på det istället. Just nu rycker det i hela kroppen för att jag vill gå ut och röka, men jag ska verkligen försöka hålla mig. Problemet är väl att jag inte riktigt är lika motiverad till att sluta som för några månader sedan. Suck.

Idag har jag hittat världens bästa julklapp till Therese! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback