Sömn är underskattat

De senaste dygnen har varit helt galna. Jag vaknade runt 12 i tisdags och fick sedan jobba natt mellan tisdag och onsdag. På onsdag morgon var jag tvungen att åka till Uppsala för att hämta nycklarna till nya lägenheten vilket innebär att jag inte hann gå och lägga mig. Efter att ha varit uppe i 30 timmar i sträck gick jag äntligen och la mig för att sova. Dock ringde de från jobbet cirka 2 timmar senare och sa att jag skulle jobba natt igen. Det var bara att resa på sig och åka iväg. Jag kom hem igen imorse och däckade fort som fan! Att bara få 2 timmars sömn på nästan 48 timmar är helt sjukt. Nu mår jag i alla fall bra igen efter att ha sovit i typ 8 timmar.

Ikväll ska jag packa ihop mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback