Söndagspartyt är över


Nu är det över och jag drar en lättnadens suck. Inte för att det var dåligt utan snarare för att jag har spenderat en och en halv timme med att vrida och vända på mig, göra obekväma miner samt fått kramp i handleden av att ha hållt handen för ögonen i hopp om att pinsamheterna skulle ta slut. Såhär i efterhand kan jag faktiskt säga att de gjorde ett väldigt bra jobb, förutom att de var lite all over the place. De verkar alltid så stressade och hyper när de är i tv, som att de försöker få det hela överstökat så fort som möjligt för att sedan kunna springa och spy på toaletten av nervositet. Men jag måste ändå säga att de på något sätt alltid lyckas på humorfronten. Även om det ibland går lite överstyr blir det aldrig en tråkig stund med Filip och Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback