What to do?

Känner mig lite sådär småtrött, men ändå rätt hyper. Övertrött är väl ett ganska passande ord. Jag vill köpa ett par skor för över 3000 spänn. Spara pengar får jag göra. Å andra sidan vill jag ut och resa också, men jag vet inte vad som känns mer som en investering? Ett par stövlar jag kommer använda i flera år eller en resa med minnen för livet? Svårt val faktiskt. Egentligen är jag en stor tönt om det här är mitt största problem just nu. Tur att det inte är det då.

Pappa verkade i alla fall glad idag :) Vi kollade på någon apseg film med Kevin Costner, regisserad av Kevin Costner. Man borde ju ha sett varningslampan redan där, men nej. Å andra sidan fyllde ju pappa år så då får man vara lite snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback