The mist

Jag såg The Mist tidigare idag. Fan vilken hemsk film! Den började som vanliga Stephen King-filmer, en helt normal skräckfilm som alltid slutar med monster eller utomjordingar och bara blir löjlig fram mot slutet. Men just slutet på filmen var så jävla hemskt, jag fick riktig ångest. Usch. Men som sagt var, i övrigt var filmen inte särskilt annorlunda än Stephen Kings andra filmer. Jag vet inte om det är Stephen King som är dålig på att skriva eller om det är idioter som väljer att filmatisera hans böcker.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror att det är producenterna det är fel på faktiskt. Okej att Stephen Kings alla böcker slutar på ett jävligt onaturligt sätt, men hans böcker är bland de bästa jag läst! Läs "Stark" vetja, det ÄR den bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback