Morgondagens planer

Imorgon har jag egentligen ingenting speciellt planerat, men jag ska i alla fall ta mig förbi ICA och hämta ut mitt paket från Halens. Det är 3 jättefina somriga klänningar, hoppas att allt passar :)

Förresten, jag berättade ju att jag beställde en ny mobil från 3. Jag beställde den bruna K770i, men idioterna på 3 skickade en lila! Jag orkar inte bry mig, den lila är jättefin också, men nu har jag och Olof exakt likadana mobiler :P Hoppas att man lyckas hålla reda på vilken som tillhör vem. Fast på K750i's tid så var vi typ tre, fyra stycken som hade exakt likadana så det här är väl ingenting jämfört med det :P

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du trivs med mobilen, dumt att du fick fel. Well well, hoppas klänningarna sitter bra fr Haléns :)

Postat av: Cissi

*En av de stolta 3-4 personerna ;) * hihi

2008-03-06 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback