Melodifestivalen

Jag tyckte faktiskt att det var ett bra utbud av artister i år (om man bortser från Christer Sjögren och Frida). Personligen hade jag gärna sett Nordman vinna, men endast på grund av att han var en av mina största idoler när jag var liten. Vem har inte hört Vandraren liksom? :P Charlotte Perelli och BWO var egentligen de enda som, enligt mig, var riktig schlager. Den här tävlingen har börjat gå lite utför med tanke på att sjuka bidrag såsom Kebabpizza och Upp o hoppa ens kom så långt som de gjorde. I övrigt tror jag att Perelli har stor chans att kamma hem hela grejen, men det kan ju bli så att folk i övriga Europa tänker att "Men hon har ju redan vunnit en gång så nu är det någon annans tur". Typ. Men självklart hoppas man ju på att Sverige vinner hela skiten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback