Matproblem & trötthet

God morgon! Vad konstigt det känns att somna redan vid elva :/ Jag vaknade dock vid 06 av att en viss lillebror tyckte att det vore kul att smälla upp min dörr och tända i mitt rum. Verkligen jättekul :/ Jag lyckades i alla fall somna vid sju igen och vaknade två timmar senare, vid nio.

Nu har mitt illamående gått från spyfärdighet till illamående för att jag inte har ätit någonting, förutom två mandariner, på 24 timmar. Men jag vågar inte äta någonting heller, jag är rädd att jag kommer vilja spy då igen. Jobbigt :/

Kommentarer
Postat av: Nina

Man ska aldrig dricka nåt kallt när man är magsjuk (läste tidigare inlägget om juice och vatten). Magen som redan är tom får liksom en chock av kylan och därför spyr man. Det är samma sak när man är bakis och mår illa ;)

Krya på dig tant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback