Lördagens bravader

Gårdagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss :P Jag och Amanda pluggade på förmiddagen, sen kände vi att vi ville ut, så vi mötte upp Cribban och Sabina på O'Leary's i södertälje och där satt vi hela kvällen :)

När jag skulle hem var det jättekrångligt eftersom batteriet på min mobil hade dött, och tågen från södertälje passade inte in bussarna. Jag fick i alla fall tag på mamma genom Amandas mobil, så mamma ringde och beställde en taxi åt mig. Från tumba c hem alltså, inte ända från södertälje :P Jättetrevlig taxichaufför också, han skrev sitt nummer på en lapp och sa att jag får åka från stan-tumba eller tvärtom för fast pris; 350:- när jag vill :P Haha.

Idag blir det trappstädning och sånt. Olof kommer hit lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Uuu han vill ligga med dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback