Kureringsdag 1

Gomorron! Nu är det dags för mig att bli frisk! Dagen ser ut som följande:

1. Äta frukost - fil med flingor o frukt (nyttigt och bra för kroppen)
2. Dricka te i mängder - grönt te med citron i. Det smakar nyponsoppa! :D
3. Dricka vatten i mängder.

Ett bra sätt att bli frisk? Förhoppningsvis :) Det där med nässpray har aldrig varit min grej, jag är så jäkla rädd för att bli beroende. Detta tack vare att min vän Amanda och hennes nässpray i stort sett har ett kärleksförhållande, en samborelation, ett äktenskap. Hon är beroende helt enkelt :P Detta har i sin tur lett till att jag är väldigt anti-nässpray för min egen del.

Någon som har fler tips på hur man blir frisk?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Eller så kan man följa bruksanvisningen på näsprayen :P. Men man brukar hursomhelst bli av med snuvan snabbare utan att använda ändå, så kanske lika bra :)

2008-03-20 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback