Jag försvann...

Någonstans på vägen mellan bloggagratis.se och blogg.se försvann Jag. När jag går in och kollar i min gamla blogg så är det en sån stor skillnad på inläggen här och där att man nästan tror att det är två olika personer som skriver. Jag undrar vad det beror på.

Det känns som att jag var mer öppen, ärlig och fundersam i min förra blogg. Jag skrev mycket vettigare inlägg om mina funderingar över livet och allt sånt. Det känns som att den här bloggen är någonting ytligt, någonting meningslöst. Jag behöver nog fundera lite på om det här beror på att jag har förändrats som person eller om det beror på att jag har blivit mer instängd i mig själv. Kanske har jag blivit hårdare, kallare, av att hela tiden bli besviken på livet. Kanske har jag helt enkelt tappat gnistan.


 

smektuben.bloggagratis.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback