Funeral of hearts & nostalgitrippar

Jag såg precis HIM's musikvideo funeral of hearts på MTV. Herregud vilken nostalgitripp... Jag kom tillbaka till alla kvällarna på café Pierrot. Vi satt där och drack cola och åt kladdkaka i flera timmar. Jag och Amanda satt med mp3-spelaren och delade hörlurar och lyssnade på HIM i timmar. Jag kom tillbaka till Hultsfred 2004 när vi stod längst fram och såg HIM live för första gången. Längst fram! Vilka härliga tider det var, när man inte hade några ansvar alls. Man kunde sitta på ett café i timmar, och man kunde ta bussen runt. Det fanns ingenting som var barnsligt, töntigt eller fjortisaktigt. Allt var okej, man var inte "för gammal" för någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback