Bio & nya skor

Jag var ju som sagt och såg Himlens hjärta med min kusin idag :) Alltså medelåldern i biosalongen var väl sisådär 40-60 år. Bara en massa gamla tanter. En sak ska jag säga er, om ni tycker att de där ungdomsgängen som sitter och kastar popcorn och skriker är jobbiga, då har ni aldrig varit i en biosalong full av pensionärer! Det var som att de alla var synkade på något sätt och hela tiden hördes det "OOJ!", "NEJ MEN!" och "HAHAHA". Det var galet störande! Aldrig pensionärsbio igen alltså. Från och med nu ser jag svenska filmer hemma i soffan istället! :P

Efter bion mötte jag upp Olof på hötorget. Vi kollade in nya Weekday, som verkligen hade jättemycket fint, men det passade inte riktigt min plånbok :/ Jag gick i alla fall in på Din Sko och köpte ett par skor till sommaren. Ska lägga upp en bild på dem samt modellbilderna ikväll när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback