Berlin & polkagrisar

Nu är allt packat och klart inför Berlin. Jag tror det i alla fall. Vad behöver man mer än kläder, 3 par skor, deo/duschtvål/bodylotion, smink, handväska, ryggsäck? Om jag har glömt någonting får ni gärna säga till. Just nu är jag bara så pirrig i magen att jag knappt kan tänka klart :P Dels för att jag bara har flugit en gång förut (två om man räknar fram och tillbaka), dels för att det inte är förrän nu det börjar sjunka in att jag faktiskt ska till Tyskland! Det hela känns bara väldigt overkligt. Men kul ska det bli :)

Just nu sitter jag här med en påse polkagrisar. Jag köpte en tidigare idag, men efter att inte ens ha hunnit äta halva smög sig lillebror in på mitt rum och satte sig på/i den! Pappa är ingen bra barnvakt :/ Men mamma var snäll och köpte en ny påse till mig på vägen hem från jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback