Anthon Berg efterlyses!

Nu är det såhär att jag är besatt av Anthon Berg's vita choklad med jordgubbsbitar i. Den är så jäkla god att jag nästan skulle göra vad som helst för att få tag på en... Men på sista tiden har de försvunnit mer och mer. De finns inte längre på ICA eller i någon annan livsmedelsbutik förutom i en liten kiosk på söder nära Olof. Men även i den lilla kiosken har jag märkt att de inte köper in nya utan endast säljer ut de som de redan hade. Till min stora förskräckelse upptäckte jag, när jag var där nere och handlade nyss, att jag köpte två av tre. Alltså, det finns bara en enda sådan chokladkaka kvar i den kiosken. En enda! Finns det seriöst bara en enda chokladkaka av den sorten kvar i hela Stockholm!? Är det någon som vet vart man kan få tag på dem annars?

Det här är precis som med Vanilla Coke. Så fort man börjar älska någonting är det som att livsmedelsföretagen har ett larm som går igång och de slutar genast att producera denna vara. Jag vill ha Vanilla Coke, Cherry Coke och Anthon Berg White chocolate with strawberry tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback