1017 inlägg & 346 kommentarer

Så ser min statistik ut för tillfället :) Inte för att jag är särskilt intresserad av att bli någon känd bloggare direkt, och med de här siffrorna skulle jag nog inte komma särskilt långt :P Men det är kul att veta att folk faktiskt läser, och fortsätter läsa :) Jag har cirka 15 personer som läser min blogg varenda dag, och en del av dem måste ju vara främlingar med tanke på att jag inte har 15 nära vänner. Om det inte är så att min släkt sitter och smygläser om dagarna, men det tvivlar jag starkt på :P Förutom min kusin Nadia som jag vet tjuvtittar lite då och då ;) Men i övrigt så känns det faktiskt rätt kul att det finns utomstående som läser. Det är ju det som är meningen med en blogg, att få respons på sina tankar och att veta att någon har hört det man hade att säga. Annars hade jag ju lika gärna kunnat skriva en vanlig dagbok som bara jag fick läsa. Men kåt på uppmärksamhet som man är så blev det en blogg istället ;)

Jaja, slutflummat för kvällen. Dags att sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback