Fullspäckad tisdag

Idag har jag haft en massa skoj för mig :) Först var jag på ungdomsmottagningen och pratade med kuratorn. Vi kom in på lite mer grundläggande problem idag, och det känns otroligt mycket lättare nu. Sen åkte jag in till zinkensdamm och mötte Amanda som jobbade för fullt :) Vi gick till en kinarestaurang på mariatorget och åt god lunch o snackade en massa :) Sen följde jag med henne tillbaka till jobbet och väntade medan hon hade en kund. Efter det färgade hon mina ögonfransar :) Skönt att slippa mascara i sommar, men för tillfället har jag svart färg under ögonen :P Eller ja, det är typ gråa påsar... :P Efter det drog jag vidare till Jakobsberg för att snacka lite med de jag jobbar för. Jag fick en del jourtider i sommar, vilket innebär att man är i beredskap ifall någon är sjuk eller så (fast man får betalt även om det inte blir något jobbande). Det känns skönt :)

Kom hem för typ en halvtimme sen, tänkte slänga i mig lite mat och slappa framför tv:n en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback