Stress & press

Jag vet inte riktigt varför jag skriver just nu. Egentligen borde jag nog ha gett upp och gått och lagt mig för längesen, men så tråkiga ska vi inte vara :P Jag har så himla mycket som irrar runt i min hjärna just nu så det där med att sova är inte ens ett alternativ, även om jag är helt slut.

Jag tror att det äntligen har satt sig att jag faktiskt börjar plugga inom två veckor. Det känns stressigt. Ångestframkallande. Men jag tror att det var ett bra beslut att välja lite strökurser nu till våren så att jag har vant mig vid pluggandet igen när jag börjar läsa till socionom (kurator) i höst.

Jag tror att jag ska äta lite glass, ta en cigg, kolla på scrubs och sen försöka sova :) Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback