Sovmorgon

Shit pommes vad länge jag sov idag! Vaknade tio över ett och trodde nästan att det var en dröm :P Jag som aldrig vaknar senare än tio liksom. Fast å andra sidan gick vi inte och la oss förrän efter tre på natten, men fortfarande! Normalt sett vaknar jag automatiskt när jag har sovit 8 timmar, det är någon konstig reflex i min kropp. Men men, nu ska jag inte tråka ut er med mer information om mina sömnvanor :P

Idag ska jag inte göra någonting alls är det tänkt :) Nästa vecka är däremot rätt fullproppad med aktiviteter. Imorgon ska jag träffa Nina på dagen, sen ska jag jobba med brorsan på kvällen. På tisdag ska jag träffa amanda som eventuellt ska sova över, så det blir väl en tjejkväll där :) Sen på onsdag ska jag försöka boka in en tvättstugetid, samt försöka hinna sova hos Olof på kvällen eftersom jag på fredag åker ner till Emma i skåne och stannar där en vecka. Stressigt värre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback