Söndag

Nu har man badat o duschat o haft ansiktsmask o hela kittet :) Jag börjar starkt tvivla på att jag hinner läsa all litteratur till föreläsningarna på måndag och tisdag. Det är svårt att hitta motivation till att läsa faktaböcker eftersom jag hatar ämnet historia, och man vill inte heller läsa det bara för att och sen inte komma ihåg ett skit. Jag har en hel bok + några kapitel i en annan som ska vara lästa och klara till på tisdag, och till på måndag ska jag läsa typ 40 sidor i en bok om filosofins historia. Önska mig lycka till! :P

Ikväll kommer i alla fall Olof hit och vi ska göra tacos och grejer :)

Kommentarer
Postat av: iRiC

hehe, jag sa ju att du skulle vara ute i tid
^^, diciplin ronja! diciplin! ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback