Shopping

Det blev en tripp till Gina Tricot på götgatan idag, den butiken är nog den största i stockholm. Den känns i alla fall väldigt stor. Hur som helst, jag köpte det här apsnygga skinnbältet för 129:-, samt två linnen i lite längre modell i ljusgult och ljuslila för 99:-/st :) Funderade också på att köpa en till sån där hängselkjol i tyg som jag har köpt där tidigare. Jag köpte ju en svart förut, men nu hade de bruna för bara 49:-! Sjukt billigt, men jag höll i plånboken :)

Nu är det snart dags för kalas. Mormor och morfar kommer hit vid tre, sen kommer Olof typ halv fyra. Sen blir det chokladpudding i stora lass! Jag ska ta ett kort på mammas chokladpuddingstårta sen, den är bara så jäkla snygg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback