NYKTERT NYÅR

Det blev mot all förmodan ett nyktert nyår för mig igår :) Jag drack en och en halv grogg, sen kände jag att jag inte alls var sugen på alkohol så jag drack vatten resten av kvällen, vilket kändes jäkligt bra faktiskt :) I övrigt var det en underbar kväll med både gamla och nya personer :) Jag vågade mig faktiskt ut till observatorielunden för att kolla på fyrverkerierna! Det ni! Jag som är så sjukt rädd för smällare och allt sånt. Jag måste erkänna att jag hade lite panik och ångest, men till skillnad från alla tidigare nyårsaftnar stod jag ute bland allting istället för att sitta inkrupen i ett hörn i något rum medan alla andra är utomhus och firar tolvslaget :P

Jag och olof kom väl hem någon gång runt halv sex, somnade runt sex. Jag vaknade vid 13 och kände att det var oerhört skönt att inte vara bakis :) Nu ska jag och olof dra iväg och köpa pizza, sen blir det en ordentlig myskväll :)

Bilder från kvällen kommer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback