Latmask nr. 1

Oh my god vilken seg jävel jag är! Klockan är halv sex och jag har bara suttit vid datorn hela dagen :P De enda gångerna jag har gått upp ur sängen är när jag har rökt eller ätit. Haha. Fast jag är lat och bekväm av mig och bryr mig egentligen inte om att "se fin ut" hela tiden och det är jag stolt över! :P Nej, men i alla fall den sista delen, att jag inte behöver sminka mig/göra mig iordning varje dag. Jag är en sån som skulle kunna gå till ICA i pyjamas och det innebär bara en sak; att jag har lite perspektiv på livet och inte blir besatt av, som så många andra, att allt handlar om utseendet. Självklart gillar jag snygga kläder, smink och annat, men jag låter det inte styra mitt liv. Min farbror sa en gång till mig att han inte alls skulle bli förvånad om jag gick till mataffären i morgonrock och papiljotter. Han har nog rätt :P

Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe, håller definitivt med! Var osminkad i Skärholmen och KK senast idag =) Pyjamas på ica är däremot med tveksamt, möjligtvis mina svarta pyjamasbyxor, en stor t-shirt och en jacka över :P
Men att jag inte sminkar mig beror lite på lathet, mycket på trötthet och mest på att jag HATAR att tvätta bort det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback