Konsten att hoppa av

Då var man hemma igen efter en tripp till Alby. Nu slipper man bli gravid i ännu ett år :)

Nu har jag även hoppat av kursen Tecknade Serier på 7,5 hp. Att kursläraren är dansk och inte kan skriva på svenska tycker jag är någonting man borde ha informerats om innan man tackade ja. Att kursen dessutom är upplagd så att man en gång i veckan ska lämna in en uppsats på typ 3 A4-sidor känns väldigt tidskrävande. Jag föredrar det här med föreläsningar och tentor. Hela upplägget kändes bara så klumpigt och diffust. Jag känner att det säkert skulle ha varit en intressant kurs att läsa, om bara upplägget hade sett lite annorlunda ut. Tyvärr. Men jag läser fortfarande Filosofins historia och Introduktion i Genusstudier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback