Jobb istället

Ja nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig imorgon. Ungdomsmottagningen får vänta tills på torsdag :P De ringde från dagiset som ligger typ tio minuter från Olof och frågade om jag ville jobba imorgon 8-16 och det kan man ju inte tacka nej till :) Fast den här gången är det lite nytt för mig eftersom jag ska jobba med 1-2åringar! Vad fan gör man med dom då? Har inte de fortfarande blöja o kan inte gå o massa sånt? Läskigt :P

Föreläsningen idag var riktigt rolig! Den här kursen är bättre på det sättet att de 3 timmarna (18-21) är uppdelade i 3 moment. 1 timmes föreläsning, sen 1 timmes gruppdiskussion (6 pers. i varje grupp, samma personer varje gång) följt av 1 timmes "redovisning" inför alla vad man har kommit fram till. Jag hamnade i en väldigt trevlig grupp där de flesta var i min ålder. Det känns verkligen jättebra det här :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du känner att utbildningen är skoj! Själv ska jag "operera" handen imorgon ;) Förklaring i min blogg om en kvart, har inte skrivit än =P pussss

2008-01-30 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback