I'm back

Det gick ju riktigt bra det här :) Föreläsningen var väldigt intressant och handlade om försokratiker. Mitt intresse för filosofi bottnar i att jag, för typ 5-10 år sen, läste Sofies Värld. Jag fastnade direkt :) Det är i övrigt en väldigt bra bok att läsa om man vill ha en snabbkurs i filosofi och vill lära sig på ett lite roligare sätt.

Nu blir det tv, chips, loka och Olof :P Imorgon ska vi upp tidigt och dra till ungdomsmottagningen i Alby eftersom jag ska skaffa ett nytt recept på P-piller. Min sista karta går ut i övermorgon så man kan ju lugnt säga att jag är en sån som skjuter upp saker till sista stund :P Imorgon har jag också min första föreläsning i Introduktion i Genusstudier. Det ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback