Hurtig som man är

Dagen började med att Nina plockade upp mig med bilen och vi åkte till farsta centrum för lite shopping :) Jag köpte två tröjor och ett linne på Bikbok, ett linne och två BH-tvättpåsar på H&M, två par nagellack från Depend och två par ögonskuggor (matchande), samt ett par apsnygga ankelstövlar med skärpdetaljer från Skopunkten :) Sen mötte vi upp Conny och Lasse utanför systembolaget där de kom kånkandes med typ 20 liter diverse alkohol :P Sen bar det av mot Tumba igen och vi stannade på en grekisk kolgrill som precis öppnat i centrum och käkade massa god mat. Vi hade en jävligt speedad servitör också, han hade fan lika gärna kunnat vara telefonförsäljare :P Vi fick i alla fall gratis efterrätt så det var najs :)

När jag kom hem sprang jag upp och lämnade alla påsar för att direkt springa över till Susanne och följa med henne och Chili på en lååång promenad. Jag kom precis hem och vi började gå vid halv fyra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback