Föreläsning ikväll

Sitter för tillfället hos Olof och äter chokladkakor och dricker te :) Jag har precis läst ett antal sidor i Filosofins historia av Svante Nordin. Tur att jag är intresserad av filosofi, annars hade jag nog somnat :P Hur som helst ska jag börja röra på mig om drygt en timme och gå på min allra första föreläsning i Filosofins historia :D Jag är lite nervös eftersom jag dels inte har någon aning om hur det fungerar, samt inte har träffat någon av de andra eleverna ännu. Spännande! :)

Efter föreläsningen som slutar 21 ska jag hem till Olof igen :) Jag stannar här till på onsdag kväll då jag ska på hammarby-match med pappa (hockey) :) Vi möter AIK så förhoppningsvis blir det vinst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback