Får jag lov?

Nej, men att bero på lov så börjar det faktiskt kännas som att jag har jullov. Fast det har jag inte, inte på riktigt i alla fall. Men till exempel nu för någon halvtimme sen funderade jag på att stänga av datorn och sova, sen kom jag på mig själv med att undra varför. Jag har ingenting planerat imorgon vilket innebär att jag egentligen kan sitta uppe hur länge som helst. Detta ledde sjävklart till att alla mina borden försvann ut i tomma intet. Jag borde inte göra någonting för det finns faktiskt ingenting jag måste göra. Jag har inga måsten överhuvudtaget i minst en vecka framåt. Och det, mina damer och herrar, är definitionen av ett lov enligt mig. Kan även definieras som arbetslöshet för andra. Fast jag har ju tekniskt sett en massa olika extrajobb, jag har bara ingenting inplanerat i framtiden just nu. Det känns jäkligt skönt.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback