ADIDAS I GRÖNT

De här supersnygga skorna köpte jag idag i Adidas butik på götgatan :) De kommer vara helt perfekta att ha i sommar :D Hoppas bara att de inte blir jobbiga för mina fötter med tanke på att de är så smala framtill. Jag köpte 1,5 storlek för stora bara för att försäkra mig om att de skulle funka, och det gör inte ont, men det känns ändå lite. Synd att man var tvungen att få såna "tjocka" fötter framtill :P Men men, det kommer alltid klämma lite framtill vilka skor jag än köper, så länge det inte gör fruktansvärt ont får jag helt enkelt leva med det :)

Kommentarer
Postat av: iRiC

whey! fan va coolt, blogga den i ett inlägg så får jag se! :D

hur är allt med ronja ananrs då? kul att höra av dig igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback