Nyårsafton idag!

Idag är den allra sista dagen på 2008. Det känns inte riktigt som att jag hänger med, har nog inte riktigt förstått att julen är över och att nyårsafton är idag. Det har gått för snabbt och snön har inte visat sig på samma sätt som den brukar.

Jag är i alla fall på topphumör idag, även om plånboken ekar lite väl mycket. Det är sådant man får ta helt enkelt. Är superglad eftersom jag fick betyget A på kursen forsknings- och utvärderingsmetod (7,5 hp) där examinationen bestod av ett forsknings-PM. Jag och Martina skrev om varför man inte begår brott. Fan vad bra det blev, och det är första gången under min universitetstid jag får högsta betyg! Detta ska firas med alkoholfritt persikobubbel ikväll! Haha. Jag har jour och kommer därför att spendera kvällen nykter i onyktert sällskap ;) Jag köpte ett sånt där jordgubbssnöre på båten som jag har som mål att trycka i mig under kvällen. Det är väl några meter långt så vi får se om jag lyckas, men det är i alla fall roligt att utmana sig själv med löjliga grejer så att man inte har alltför tråkigt när man är den enda som är nykter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback