Gå rätt i högklackat?

Fick hem de här sötnosarna nu i helgen :) Olof hittade dem på zoovillages outlet. Vagabond, 399:-. Hur som helst, de har rätt hög klack... eller ja, typ 8 cm :P Men det är högt för mig! Provade att gå runt lite inomhus med dem och det kändes som att jag bröt foten! :P Men jag SKA lyckas! Övning ger färdighet, det ser bara förjävligt ut medan man övar. Egentligen har jag aldrig förstått det där med att klaga på hur tjejer går i högklackat. När man går på stan med en eller flera tjejkompisar så får man ofta höra "men guuuuud, hon kan ju INTE gå i högklackat!" och så förväntar de sig att man ska hålla med. Vad är det roliga med att gå runt på stan och glo på tjejer som går i högklackat och sedan klanka ner på dem för att de inte gör det "rätt"? Om de går lite vingligt så är det antagligen för att de försöker lära sig att gå rätt! Är det ett så stort hinder i din vardag att andra tjejer inte kan gå i högklackat? Omoget. Jag tänker i alla fall vara stolt när jag vinglar runt där på stan i mina nya skor! ;)

Kommentarer
Postat av: Miss cat

Det är väl lite att ta i va? det ser ju hur kul ut som helst med tjejer som går som ankor i sina fina skor! det är ju inte direkt som att vi går och letar efter folk som går fult, men råkar man se någon så kommenterar man det. IAf jag, om jag vill och tycker de. Du kommenterar väl folk du med ibland?
Behöver inte vara tjejer som inte kan gå, det kan vara ett klädesplagg man tycker är fult lr vad som helst!
Dessutom, kan dem inte gå i höga klackar kanske som borde börja me lite mindre?
Vi gör det inte för att vi behöver.
Vi gör det för att det ser kul ut och vad fan gör det? =)Alla kommenterar alla så är det bara!

2007-09-25 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback