JAG ÄR JAG, MEN INTE RIKTIGT

Jag satt och läste igenom en del inlägg i min gamla blogg. Det kändes verkligen som att jag läste om en helt annan person. Det var liksom inte jag som hade skrivit allt det där, i alla fall inte jag som jag är nu. Det känns oerhört konstigt och frustrerande att man kan förändras så mycket på så kort tid. Det känns som att skolan var det som inspirerade mig till att faktiskt känna. Jag har nog alltid varit intresserad av att skriva, men jag tror inte att jag klarar av att vara kreativ utan att få någon form av respons. Den här bloggen känns så opersonlig jämfört med min gamla, det känns som att jag har blivit en i mängden. Jag skriver ingenting vettigt längre. Allt handlar bara om kläder och annat ovesäntligt. Jag vill verkligen hitta tillbaka till den där personen jag var förut, den där tjejen som hade åsikter och skrev om känslor. Frågan är bara hur? Och är det verkligen hälsosamt att gå tillbaka till något man var förut? Är det inte meningen att man ska utvecklas och se framåt, istället för att gå bakåt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det beror vell på vad man utvecklas till ?

2007-11-21 @ 06:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback