Ringen och kattmat


Olof var snäll och lånade mig 200:- och så åkte vi till Din Sko och köpte dessa superfina skor som jag pratade om tidigare :D Härligt med rea eftersom skorna tidigare kostade 340:- :) Köpte storlek 38 eftersom 39:orna var alldeles för stora. Storlek 38 passade perfekt, även om remmarna skaver lite mot huden. Men det är bara för att jag har feta fötter :P Sånt man får leva med! :P

Sen drog vi vidare till hötorget för att mata olofs brorsas katter :) Sen åkte vi till mariatorget och handlade lite på ICA. Det blev korn, ris och currysås till middagen och en Ben & Jerry's - Chocolate fudge brownie till efterrätt :D Sen ikväll ska jag åka till heron city, möta pappa, köpa biogodis och sedan se den efterlängtade harry potter-filmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback