JOBB!

USCH! Är så sjuuukt trött på människor! Vissa tror verkligen att bara för att det är jag som står bakom kassan är jag automatiskt deras slav och de kan säga och göra precis vad de vill... har man aldrig jobbat inom serviceyrket, typ klädbutik, mataffär eller suttit i någon annan kassa, kan man nog aldrig förstå. Det är nog mest såna människor som är jobbiga, de som inte fattar att vi också är människor. Suck!

Fick i alla fall jobba på kosmetiken idag :) Passade på att köpa en jättesnygg mörkgrå tunika/klänning samt en ny foundation. Den där mousse-grejen från maybelline :)

Imorgon är det jobb igen. Försöker lista ut en bra anledning till att inte kunna jobba fler dagar. För om de frågar, vilket de nästan alltid gör, så kommer jag inte kunna säga "nej jag orkar/vill inte". En bra anledning krävs! Frågan är bara vad den anledningen skulle vara... sanningen är ju att jag inte orkar, jag orkar inte psykiskt. Jag har jobbat sammanlagt två veckor den här månaden vilket innebär att jag kommer kunna leva på nästa lön. Det är allt som behövs för mig, jag vill inte jobba om det inte är en ekonomisk nödsituation för min egen del. Men man vill ju inte ljuga ihop någon anledning heller. Får väl helt enkelt ringa mamma och fråga, hon vet ju eftersom hon jobbade där förut :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kan jättegärna ge mig jobbet! ;)
Fast jag förstår att det kan vara jobbigt att jobba med serviceyrket, gör det ju själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback