Bortrest

Har bosatt mig hos olof i några dagar nu :) Ville mest komma bort från tumba med tanke på vad som hände i lördags. Jag har fortfarande ingen aning om någonting, men som sagt var är jag inte så säker på att jag vill veta heller. Hjärnan raderar ju saker av en anledning, sen om det var för att det hände någonting enormt pinsamt eller om någonting hemskt hände spelar ju ingen roll. Det är som bortblåst. Fick i alla fall tillbaka min mobil och mitt busskort igår. Det var en granne som hade hittat sakerna utanför porten när hon kom hem vid 3-tiden. Tur det i alla fall.

Det är sjukt jobbigt att inte veta vad som har hänt egentligen. Inte för att jag vill veta, utan på grund av att jag är så himla rädd för att träffa på någon som vet mer än jag. Det är precis som när man har gjort bort sig på fyllan, dagen efter tror man att varenda människa man passerar vet precis allt som hände och man har en enorm ångest, även fast man vet att egentligen är det ingen som vet någonting. Jag vill inte att någon främling kommer fram till mig och återberättar någonting som har hänt liksom, då vill jag hellre ingenting veta. Därför åkte jag till olof och nu tänker jag stanna här tills på torsdag. Jag känner mig tryggare här.

Kommentarer
Postat av: Nina

Finfint! Önskar att jag visste mer =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback